Regulament reclamații
RETURNAREA ÎMBRĂCĂMINTEI (nu se potrivesc mărimea, culoarea, croiala...)
- toate bunurile cumpărate în magazinul nostru online ,care nu au fost modificate conform dorințelor cumpărătorului, le puteți returna în termen de 14 zile de la preluarea lor - bunurile returnate trebuie să poată fi revândute (nu trebuie să fie spălate, purtate sau deteriorate)
- trimiteți-ne mărfurile neconforme împreună cu o copie a facturii la adresa menționată în formularul de reclamație pe care o puteți printa AICI
- dacă mărfurile, inclusiv eticheta originală și ambalajul, sunt în ordine, adică fără semne de uzură, vom returna prețul de cumpărare al mărfurilor în contul dvs., altfel va trebui să reducem suma de rambursare cu costul readucerii produsului în starea inițială.
- cheltuielile de expediere a mărfii returnate sunt suportate de către client
SCHIMBAREA ÎMBRĂCĂMINTEI (îmi trebuie altă mărime, culoare,...)
- îmbrăcămintea necorespunzătoare trebuie returnată (vezi RETURNAREA ÎMBRǍCǍMINTEI)
- se face o nouă comandă
GARANȚIE ȘI RECLAMAȚII (defecte de fabricație ale îmbrăcămintei)
- reclamațiile vor fi soluționate în mod satisfăcător printr-un acord individual cu dvs. și în conformitate cu legislația în vigoare
- toate bunurile pe care le oferim beneficiază de garanții în limita termenelor legale
- trimiteți mărfurile neconforme împreună cu o copie a facturii la adresa dată în formularul de reclamație pe care o puteți printa AICI
- în cel mai scurt timp posibil, veți fi informat despre modul în care va fi rezolvată reclamația dvs. (reparare / rambursare)
- NU BENEFICIAZǍ DE DREPTUL LA RECLAMAȚIE: uzura produsului decurgând din natura utilizării normale a acestuia, uzura cauzată de timp și deteriorarea cauzată de utilizarea neobișnuită sau deteriorarea din vina utilizatorului (spălare necorespunzătoare etc.)
- dacă reclamația dvs. este considerată neîndreptățită, bunurile vor fi returnate ramburs pe cheltuiala dvs.
Pentru mai multe informații consultați condiții comerciale.